Automatizujte svoju prácu a ušetrite čas s naším flexibilným systémom
Flexibilný a modulárny systém automatizuje vašu advokátsku kanceláriu, prispôsobí sa vašim potrebám a poskytne prehľadné riešenia pre konzultácie, fakturáciu a správu dokumentov priamo vo vašom PC, mobile alebo tablete.
Vyžiadať Demo Kontaktovať
Hlavné funkcie, ktoré vám ušetria množstvo času a pomôžu riadiť každodenné činnosti vo vašej spoločnosti
CRM a ERP systém
Systém pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu
Správa klientov
Kategorizujte klientov, plánujte schôdzky, prideľujte prístupy k dokumentom, automaticky podpisujte zmluvy
Účtovníctvo
Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb
Marketing
Odosielajte emaily, SMS, listy, WhatsApp a Viber správy z jedného miesta jednoducho a rýchlo
Online marketing
Zabezpečte úspech vašej advokátskej kancelárie optimalizáciou SEM, SEO a využitím sociálnych médií
Manažment práce
Spravujte prácu svojho tímu efektívne s možnosťou vytvárania úloh a schvaľovania procesov
HR manažment
Efektívne riadenie a výber zamestnancov, plánovanie, správa dovolenky a vozového parku
Helpdesk
Uľahčite si komunikáciu s klientmi vďaka prideľovaniu emailov zamestnancom a automatickým emailom
E-Learning
Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov
Čo dokáže náš efektívny systém?
Spracovať vaše požiadavky klienta a zaradiť spis jeho agendy podľa typu obchodné právo, trestné právo, občianske právo, pracovné právo a iné
Pomôcť vášmu klientovi konzultáciami a službami
Organizovať úlohy pre asistentku a koncipientov
Informačný panel v reálnom čase so súhrnnými údajmi pre koncipientov a
klientov s prehľadom konzultácií, pojednávaní a iných úkonov priamo z
PC, mobilu a tabletu
Notifikácia advokátovi, koncipientovi a klientovi s informáciou o pojednávaní, stretnutí alebo inej lehote
Fakturovať svojim klientom s notifikáciou o platbe
Klientsky portál, ktorý sa vo všeobecnosti používa na ukladanie dokumentov
Generátor dokumentov pre založenie spoločností a zmeny v spoločnostiach
Generovanie splnomocnení na zastupovanie podľa agendy
Kalkulačka advokátskych trovov a úrokov z omeškania
Prostredníctvom Helpdesku už nestratíte žiaden email a požiadavku klienta
Bezplatné poradenstvo s verejne dostupnou otázkou a odpoveďou
Prepojenie aplikácií s Vašou webstránkou a možnosť správy cez mobil a tablet
Typy odmeny - Paušálna, tarifná, hodinová alebo podielová
Možnosť bezkontaktnej platby kartou
Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.
Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami
Ak používate nejaký z účtovných systémov, ktoré sú bežne dostupné na trhu, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je kompatibilný s účtovnými systémami ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Uľahčite si prácu s faktúrami a daňovými dokladmi.
Kompatibilita s rôznymi bankami
Automaticky priraďujte a uhrádzajte platby bez ohľadu na to, v ktorej banke máte účet. Systém je kompatibilný s bankami ako ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a iné. Týmto spôsobom si ušetríte čas a zjednodušíte si účtovníctvo.
Zodpovieme vaše otázky a poskytneme informácie
Neváhajte nás kontaktovať ešte dnes. Odprezentujeme vám najvhodnejšieho riešenie pre vašu spoločnosť.